onsdag den 25. maj 2016

Denne tunika her har jeg strikket 4 af jeg har solgt 2 :) den er så nem og hurtig at strikke .
Mønster er fra Drops 105-34 og strikket i Drops Muskat , men typisk ja   så prøver jeg et erstatningsgarn fra Muskat og ser hvordan det ser ud :)
Disse 2 her ser strikket i Karisma fra drops , et garn jeg virkelig kan lide at strikke med , og efter vask er der ingen ændringer.
Den ene  af Tunikaerne jeg solgte strikkede jeg i Bomuld Linn , det gør jeg så ikke mere , den blev pæn nok men hold op  det garn , DET SKILLER DELER SIG når man strikker ØV , men tilbage til disse to her .....joooooo jeg er egentlig godt tilfreds :) det er sjovt når man sidder og strikker og skal enten selv lave et mønster eller bare skal sætte nogle striber ind uden nogen form for system , så er det da spændende  at  se resultatet når det er færdigt :) SJOVT og Hyggeligt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn