fredag den 15. september 2017

Ejj altså AIR fra Drops er vel nok et lækkert garn at strikke med ..opskriften er fra DROPS  Mønster AUTUMN AFTERNOON 127-2
MEN hvor har jeg dummet mig , da jeg skulle hæfte ender da jeg var nået til halsen, gjorde jeg rigtig umage !!!!!!!!
men ak ved ikke lige hvad jeg har gjort galt ..måske trukket lidt i det i venstre side, på det første billede ser man det tydeligt.....jeg må sætte en lille fin broche eller hva jeg kan finde på  pænt er det ikke!!
Det er en flot model den sidder utrolig flot, som man kan se er der taget lidt ind i begge for så at tage ud igen , jeg vil helt sikkert strikke en igen bare i en anden farve, OG SÅ SKAL JEG HÆFTE ENDER RIGTIGT , jeg er godt ærgerlig , men som sagt en broche vil måske pynte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn