mandag den 30. oktober 2017

Hold da op !!! jeg tror jeg har brugt 2 timer på at sætte frynser på ponchoen :) !! men nu er den færdig , det er mit eget design lidt strik og hæklet, jeg har brugt drops Nepal i rester hvad jeg havde halskanten var lidt stor , så der har jeg hæklet rundt med garn der minder om  Puddel ( udgået  garn fra drops) dette garn her er bare lidt tykkere.
Pinde nr 5 og hæklenål nr 5 .
Først de hæklede firkanter hvor jeg derefter har slået masker op på pinde nr 5 langs firkanten og strikket perlestrik.
Hihihihihi hmmm nu er jeg IKKE så høj så den når næsten helt ned på jorden :) jeg skulle ikke have lavet så mange omgange af de hæklede firkanter , nå pyt jeg må bare tage lidt høje støvler på   :)


En af de næste projekter jeg går i gang med er denne lækker sag, den er strikket i Faerytale og baby silk , jeg vil strikke den i Appaca silk og Drops Alpaca, jeg tror det kan lade sig gøre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn