mandag den 27. november 2017

Kjolen er strikket lidt efter egen fantasi og lidt efter mønster fra strikkebog. Den er godt nok blevet lidt stram i betrækket :) efter vask hva mon der er gået galt !!!! den er også blevet lidt for kort , men med et pat tykke strømpebusker er det vel bare her hjemme jeg går med den :)
Egentligt går det meget godt med at have den på , den er rigtig dejlig varm  som om den er blevet filtet lidt efter vask i vaskemaskinen og med uld sæbe
Jeg har brugt Nepal fra Drops og rundpind nr 6 i opskrift er der brugt Hjertegarn Incawool og pind nr 6 ....jeg har købt det rigtige garn vil så prøve igen.....Som sagt har jeg lavet lidt om på opskriften så det bliver lidt af min egen ..maske antal er det samme  som i opskriften  
En skøn bog :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Strikket "Skuldervarmer" den er strikket i Drops i Viennea -Himalaya Silk -Jarbo Garn




ONLINE



Runde "blomster" hæklet i 2 farver bliver sat på hæklet bånd bag efter

Skuldervarmer i Himalaya Silk + Jarbo garn